środa, 16 maja 2012

Gorset panny młodej

Witam was serdecznie!

Nie będę ukrywać, że czas przedślubny jest dla mnie mega intensywny i stresujący. 16 czerwca nasz wielki dzień! W zasadzie to jakby jutro, tak szybko ten czas leci. Szczęśliwie, obsługa sklepu HOTlady.pl zadbała, aby ich „etatowa” testerka zrelaksowała się doznając subtelnego piękna rzeczy materialnej. Otrzymałam kolejne cudeńko do testowania, ale, niestety, póki co nie przedstawię wam recenzji z użycia, a jedynie z przymierzania :-). Pełna inauguracja z udziałem mego MĘŻA(jak to brzmi!) nastąpi dopiero w noc poślubną (o ile będziemy w stanie) :-).

Przedstawiam wam Bride corset firmy Obsessive.



Dawno bielizna nie wywołała we mnie tyle emocji. To naprawdę przepiękny gorset, o niestandardowej długości, zakończony piękną, dokładnie wykonaną białą koronką. W komplecie jest też kolia z tej samej koronki i pereł, która prezentuje się dostojnie i elegancko. Materiał gorsetu jest delikatnie tłoczony kwiatowym wzorem. Ciekawym rozwiązaniem jest też wiązanie zarówno z przodu jak i tyłu. Dzięki temu gorset można idealnie dopasować do ciała, a jednocześnie pokazać „kawałek ciałka”. Duży dekolt na plecach jest bardzo zmysłowy, gorset pięknie podkreśla też pośladki. Jestem zaskoczona fasonem, formą, dokładnym wykonaniem i już nie mogę się doczekać, kiedy włożę go na dłużej niż do przymiarki.

Ps: Jak zwykle w Obsessive stringi są w komplecie.
<Joaśka>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz